Pennor à la H&M



Som ni kanske märkt så tog jag lite bloggledigt över helgen (läs:lat). Har varit på inflyttningsfest och gjort lite andra saker. Och att ha en knäpp dator hjälper absolut inte. På min dator så funkar internet knappt, kan inte infoga bilder och den låser sig hela tiden. Har börjat tittat efter en ny, vilket jag verkligen behöver. Känns så fånigt att fixa bilder på min dator som tar ett par timmar för att sedan försöka föra över bilderna innan datorn låser sig på ett minneskort för att sedan gå till en annan dator för att skriva ett inlägg. Men nu kommer ett! Har även gjort tre sminkningar idag men inte en enda blev bra! Jag tror att jag är nere i en svacka. Allt blev fantastiskt fult fast att själva idén var fantastiskt bra. Kanske går bättre imorgon!

Aja, nu babblade jag iväg rejält! Här kommer lite bilder på två pennor från H&M som jag verkligen gillar!  Mjuka i konsistensen vilket gör dem lättmålade och sitter helt okej. Nästa gång jag är förbi H&M ska jag nog köpa några fler. Här är ett öga där jag använt den gröna pennan. Perfekt till att sätta lite färg på en neutral makeup!


Kommentarer
Postat av: inthemake

Japp, måste jag nog ha en eller två tror jag visst! ;)

2008-10-07 @ 08:29:02
URL: http://inthemake.se
Postat av: Johanna

Inthemake: Jag vill nog ha 20! Nej, där överdrev jag :P

2008-10-09 @ 12:06:17
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0