Nominerad!



Jag blev oerhört glad när jag såg att världens sötaste Inthemake hade nominert mig! Det är inte så ofta jag blir det (rättare sagt aldrig) när det sprids liknande utmaningar. Så detta gjorde verkligen min dag :)

Update: Blev även nominared av Therese! Tack snälla!

Nu så ska man enligt reglerna utse 7 stycken som får äran att få denna utmärkelse. 7!? Jag som älskar alla bloggar i nätverket på Pret-ty! Så därför får alla 46 nätverkare, som vi nu är, denna utmärkelse av mig för att ni finns med era fantastiska bloggar! Kram till er alla! Skulle inte för fem öre kunna korta ner 46 till sju, det vore inte riktigt rättvist heller. Så så här får det bli. Tack en än gång Inthemake för utmärkelsen, massa kramar till dig!

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0