Detta finner du i min handväska!



Förut när jag hade en stor handväska så hade jag alltid med mig alla mina läppglans och alla mina puder. Tyckte att det var himla praktiskt att kunna välja och vraka. Men det tog upp lite väl mycket plats insåg jag till slut, så nu har jag kortat ner antalet. Så vad har jag i min handväska då? Detta får alltid följa med när jag ska ge mig ut:

- Pudret MAC Mineralize Skinfinish Natural för att bättra på den blanka näsan.
- Ögondroppar, vilket är ett måste!
- Ett cerat från Natural Ice mot mina extremt torra läppar.
- Ett glansigt läppstift från Dior
- Läppglanset Silk gloss från Max Factor och Her glossiness från Benefit

Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Glossen från Benefit gillar jag skarpt!

2008-10-15 @ 21:06:17
URL: http://crazy-nails.blogspot.com
Postat av: badis

Hur bra är skinfinish-pudret? Skala 1-10? Tack att vi fick se in i din bag hälsningar voyeurbadis;D

2008-10-16 @ 10:21:27
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: Johanna

CrazyNails: Då är vi två! :)



Badis: Om jag skulle ranka det så skulle det nog hamna på en 8 tror jag. Jag gillar det för att det lägger sig så snyggt på huden och smälter in riktigt bra. Mattar ner, men ger ändå inte det "platta intrycket" utan ens egna lyster lyser snyggt igenom. Den får lite avdrag då jag tycker att 270 kronor svider lite hårt, i min plånbok iallafall ;)

2008-10-16 @ 20:27:45
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0