Makeup à la Dita!

 

Tänk om man fick vara Dita Von Teese för en dag! Det skulle vara något! Men då detta är helt omöjligt så kan vi iallfall försöka se ut som den läckra donnan!

De röda läpparna kan du få av läppstiftet "Significant" från FACE Stockholm som snyggt matchas med lacket "Moonsooner or later" från OPI.

Eyeliner är ett måste för ögonmakeupen och för att dra en snygg linje kan du använda dig utav Max factors High defenition liner. För att få långa, täta fransar så kan du använda dig utav Lash XL från Estée Lauder.

För att ge kinderna lite glöd så kan rouget "Blushing Apple" från Laura Mercier ordna det. Använd gärna lite highlighter för att framhäva, till exempel lite över näsbenet. Benefit Miss popularity kan passa till detta!

Kommentarer
Postat av: Peter

Åh vad länge sen jag hade Moonsoner or later på naglarna, dags för det snart tror jag, den var en hit på tånaglarna i somras. Tänkte lacka om naglar o tår om en stund, förslag? du får bestämma!

2008-11-07 @ 20:10:26
Postat av: Kajsa

Peter: Jag blir mer och mer intresserad om vad du är för någon filur. Man ser dina kommentarer lite varstans, jätteroligt är det! :D

2008-11-07 @ 20:28:38
URL: http://www.glamour.se/min-sida/Monty/
Postat av: Linda

Hon är så otroligt vacker! Har utmanat dig ;o)

2008-11-07 @ 23:30:05
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: adrasteiah

Vilken inspiration, kanske något för morgondagens festligheter... =)

Och du är utmanad av mig också!

2008-11-08 @ 00:15:53
URL: http://drenchedincolor.blogg.se/
Postat av: inthemake

Åhh hon är ju så hot!!

2008-11-10 @ 10:28:01
URL: http://inthemake.se
Postat av: Pixelpig

Förlåt, men jag kanske är helt ute och cyklar, men min gissning är att om Dita fick se ut som du för en dag så skulle hon hoppa på tåget direkt!

Har du ingen koll alls flicka! Hon är en halvgammal kvinna (till skillnad från mig som är hel-gammal då;-), du är en ny-utslagen nyponros!! Njut av din fantastiska ungdom, och till skillnad från oss äldre skön- och icke såskön-heter kan du sminka dig precis hur du vill, eller låta bli helt, du är vacker ändå :-)

2008-11-10 @ 22:05:57
Postat av: Johanna

Peter: Haha, nu är jag för sent ute igen antar jag ;) Måste fixa mitt internet så att jag hinner svara i tid! Men annars tycker jag att du ska ha MOL snart för det är så snyggt5 :)



Kajsa: Visst är det kul! :)



Linda: Ja, hon är one of a kind ;)



Adrasteiah: Vad kul att jag kunde inspirera lite, eller, Dita gör ju jobbet ;)



Inthemake: She sure is!



Picelpig: Tack! Tack så hemskt mycket! Vilka fina, värmande ord, det gjorde verkligen min dag och lös upp här i höstrusket. Det fick mig att tänka att jag måste nog ta vara på att jag är ung, den tiden kommer ju aldrig tillbaka. Tack en än gång :)

2008-11-11 @ 11:09:57
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0