Dior Night Diamond vintern 2008!



Så här ser Dior's vinterkollektion ut som fått namnet Night Diamond. Det enda som väcker min uppmärksamhet i kollektionen är pudret men annars så tycker jag att den är rätt trist. Men, ja, smaken är ju som baken. Allt finns att köpa hos webshoppen Söderfin för den som vill klicka hem något.  Det som ingår är:

Christian Dior 5 Colour Eyeshadow 140 Twilight (den främre paletten). 485 kronor.
Christian Dior 5 Colour Iridescentes Eyeshadow 029 Moonlight. 485 kronor.
Christian Dior Night Diamond Kompakt Fast Puder. Finns i färgerna "Beige Diamond" (bilden) och "Pink Diamond" 680 kronor.
Christian Dior Sparkle Shine. 235 kronor.
Christian Dior Vernis. Finns i färgerna "Black Sequins" (bilden) och "Pure Diamond". 210 kronor.


(Kollage gjort av mig med bilder från Söderfin)

Kommentarer
Postat av: Peter

Snyggt med svart nagellack! köpt några nya nagellack då Johanna? Tänkte köpa på mig några Creative-lack framöver. Ska precis måla om naglar o tår till Mavala-Tobago, vad har du själv för färg på naglar o tånaglar? Ha en trevlig kväll/Peter

2008-11-03 @ 21:01:24
Postat av: inthemake

Jag vill ha nagellacket so bad!

2008-11-05 @ 08:41:48
URL: http://inthemake.se
Postat av: Johanna

Peter: Visst är det! Men jag har faktiskt aldrig provat det, kanske dags nu? Det har varit dåligt på lackfronten den senaste tiden, fast igår köpte jag ett nytt, ja det som jag har publicerat bild på. Men jag tror nog att jag ska köpa ett till imorgon som jag spanade in på Kicks, du får se vad det blir ;) Har som sagt det nya på naglarna nu och på tårna har jag "Tickle my triangle". Tobago låter som ett snyggt och ett bra val att ha nu på höst/vintern :)



Inthemake: Me to! Så gorgeous!

2008-11-05 @ 13:54:05
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0