Dagens...

Läppglans: Inget läppglans för min del idag, läppsyl är det som gäller till mina übertorra och spruckna läppar!

Schampo: Jag kör på med mitt shampoo från John Frieda, närmare sagt Brilliant brunette. Ger otroligt fina reflexer i solen! (När den väl hälsar på)

Smörj på kroppen: För tillfället så håller jag på att testa Apolivas bodylotion och jag har kommit fram till att det är en mycket bra sådan.

Måste: Måste och måste, men jag ska hem till min mormor och hjälpa henne att städa. Men det gör jag så gärna så!

Huvudbry: Jag stör mig så oerhört på reklamen från Yves Rocher. Varför så många papper och blad? Jag blir helt förvirrad!



(Lista lånad ifrån Bjooti)

Kommentarer
Postat av: RM

Blev riktigt irriterad, då de skickar tre hela brev till oss. Alla innehåller ju samma information, så jag bad dem sluta skicka till mig. :)

2008-11-18 @ 16:37:43
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: Johanna

RM: Sen så skickar dem ju så ofta också! Ingen bra marknadsföring här inte ;)

2008-11-19 @ 22:35:09
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0