Shoppat!

Igår var jag i Stockholm med stora förväntningar på det som fanns i MAC-disken. Men absolut ingenting föll mig i smaken, eller så var jag helt enkelt inte på MAC-humör. Men jag gick inte helt tomhänt hem utan var in en sväng på Kicks och plockade hem detta! En läpp-primer från Lumene, två nagellack från Nivea (Yellow Sparkle och Sugar) och ett från Viva La Diva. Det sistnämnda vet jag inte riktigt vad det är, läste inte så noga när jag stod i butiken men när jag kom hem ser jag att det står UV-glow. Den första tanken som slår är att det lyser i kontakt med UV-ljus, men vad vet jag. Men jag var ute efter ett topplack till de nya nagellacken som jag väntar på från Head2toe, så det får väl duga. Läpp-primern har jag testat idag och jag gillar det, läpparna blir mer jämna och mjuka och gör så att läppglanset (eller läppstiftet för vissa) sitter bättre. Vet inte vad den kostar i vanliga fall för nu var den nedsatt till 29 kronor. Ett bra kap med andra ord!

image21

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0