Recension av Bodyographys Eye Primer


image48

Nu kommer dagens recension, och denna gång är det på Bodyographys Eye Primer. Den ska ljusa upp och strama åt partiet under ögat. Men gör den det?

Det låter ju som en toppenprodukt på beskrivningen. Jag trodde att denna skulle enkelt trolla bort mina blåa ringar under ögonen som jag ständigt har. Men jag upplever som att denna absolut inte fungerar på mig. Jag har på flera lager men det händer inte så mycket. Ringarna är kvar. (Se själva nedan) Men jag kan tycka att området ändå har stramats åt och känns jämnare efter att jag använt den regelbundet i några månader. Men jag tycker tyvärr inte att det är en toppenprodukt.

image49
Jag har använt primern under höger öga, syns det?

image50









2 Eye Primer av 5 möjliga

Kommentarer
Postat av: LipGloss Bitch

Jag använder den snarare som en highlighter, för att ljusa upp och ge en snygg piggelineffekt. För att täcka blåa ringar använder jag en concealer som är matt, produkter som är ljusreflekterande kan snarare förstärka det blåa än neutralisera det har jag märkt :)

2008-05-26 @ 20:35:04
URL: http://lipglossbitch.se
Postat av: Johanna

LGB: Det var en bra idé! Har inte tänkt på det :) Men nu så kör jag med lite concealer över och resultatet blir perfekt :)

2008-05-27 @ 20:24:27
URL: http://makeupjunkie.blogg.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0