Veckans bloggtema v.23

Nu så är jag med i nätverket! Det måste ju nästan firas. Så nu är det premiär för mig med veckans bloggtema som den här gången handlar om vilka hygienartiklar man använder. Vacker & Underbar kom på temat.

Ja, vad använder jag? Det vet jag knappt själv men efter en stunds eftertanke så har jag kommit fram till detta:

Hårvård

Joico Body Luxe (ja, det är till håret), Tony&Guy Shine Addiction, John Frieda Sheer Blonde, V05 Absolute Blonde, SF Strand-spray och slutligen Joico Silk Result.

För att vara kortfattad så kan jag säga att dessa produkter gör under för mitt blonda hår. De två sistnämnda produkterna kan jag inte riktigt klassa som hårvård utan mer styling men de förtjänar en plats på min blogg. Strand-sprayen ger snygga surflockar och volym och Joico-sprayen är värmeskyddande och är perfekt att ha innan man plattar/lockar håret.

Kroppsvård


LdB Fresh'N Fruity duschkräm, Weleda Havtorn duschkräm, Dove Silk Dry deo, Propyless och Garnier Clean Sensitive rengöringsmjölk.


Man vill ju inte lukta apa så parfymerade duschkrämer är ett måste och såväl deon. Propyless har jag fått på recept då jag led av mycket eksem förut men som jag inte längre har. Använder den både i ansiktet och kroppen då jag ännu inte har hittat en ansiktkräm som inte är parfymerad och som inte ger mig utslag. Garnier CS är den absolut bästa rengöringen jag testat! Vi kommer aldrig skiljas åt

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0