Swatches

Slänger upp lite swatches på några (!) lack som jag har. Hittade inte alla som jag har, för någonstans här hemma så har jag tappat bort en liten korg med lack. Får gå på skattjakt senare idag.



1. China Glaze In the lime light. 2. Nail Tech nr.2. 3. Hello Kitty Darling pink. 4. Mavala Romantic. 5. IsaDora Summer red. 6. Nivea Jam. 7. IsaDora Perfect nail nr. 90. 8. IsaDora Supreme red. 9. Pierre Robert Sensiq Nutmeg  




10. BeYu nr.186. 11. Pierre Robert Sensiq Burnt Orange. 12. Nivea Turbo colour Goldpink. 13. Maybelline Colorama Cotton candy. 14. Nivea Flex Stellar lily. 15. Mavala Riga. 16. IsaDora Mulberry Wine. 17. Nivea Sugar. 18. H&M Velvet touch.




19. China Glaze Blue sparrow. 20. H&M Gold. 21. China Glaze Wireless Holographic. 22. China Glaze Treehugger. 23. Viva La Diva 71 (överlack). 24. Nivea Yellow sparkle.


Kommentarer
Postat av: Peter

Åh vilka underbara färger! Vilka är dina favoritfärger J? Har du fortfarande guldlacket på eller har du bytt? Har du köpt OPI RRR än då? själv har jag tappat intresset för det lacket, använder nu helst klarröda eller rosa nagellack. Jag köpte remover på LIDL i dag. Såg ett OPI jag ville ha "Thrill in Brazil" Läckert knallrött...

2008-06-16 @ 19:48:33
Postat av: Johanna

Peter: Tycker att jag har ett ganska bra utbud :)Hm, mina favoriter är nog 4,5,16,19,21 och 22! Nej, jag har inte köpt det men det är för att jag inte hittar det på något Kicks jag varit inne på. Blir galen! Annars får jag väl beställa från Head2toe igen. Åh, är Lidl removern bra? (Om du hunnit testa den) Har hört mycket gott om den. Thrill in Brazil är urläckert! Så underbart snyggt :)

2008-06-16 @ 20:42:29
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Peter

Johanna: Nej har inte testat removern från Lidl än, men har sett resentioner på den att den ska visst vara väldigt bra. Jag tror att thrill in Brazil kan bli skitsnygg speciellt på tånaglarna, kommer att beställa den framöver så ska jag recensera den. Mu tänkte jag måla naglarna det blir Nivea colour mini red sparkle nr 56 på naglar o tånaglar, själv då?

2008-06-16 @ 22:24:21
Postat av: Johanna

Peter: Du får väl berätta om removern så småningom då :) Och om nagellacket om du beställer det! Jag funderar på om jag ska köra Mulberry Wine på naglarna och lacka om tårna till Niveas minilack Jam! :)

2008-06-17 @ 12:00:06
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Peter

Johanna: skulle vilja se hur niveas minilack jam ser ut på naglarna, ser helt ok enligt färgkartan du visade. Jag har sökt efter jam men inte hittat det ännu!

2008-06-17 @ 17:48:39
Postat av: Johanna

Peter: Har precis lackat om, men jag kan måla lite på en lösnagel och slänga in en bild lite senare så får du se! :)

2008-06-17 @ 19:10:32
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Peter

Vilken härlig lyster i detta lack J! Körde du samma på tårna också? eller blev det jam? själv så har jag NIVEA för hela slanten men funderar på klarrött på händer o tår till midsommarhelgen!! Tänkte göra slag i saken i morgon o beställa 3 nya OPI-lack nämligen Thrill of Brazil, malaga wine samt Im not really a waitress!! so long J

2008-06-17 @ 19:22:12
Postat av: Johanna

Peter: Ska snart lacka om tårna till Jam! Och klarrött låter finfint till midsommar :) Varifrån beställer du OPIlacken då?

2008-06-17 @ 21:38:46
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Peter

Jag funderar på att beställa från antingen 8ty8 beauty eller head2toe beauty, de har ju trots allt bästa priserna om man jämför med hemlandet.

2008-06-17 @ 22:20:49
Postat av: rocketqueen

Vilka bra swatches! Kanonsnyggt!

2008-06-18 @ 16:51:34
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Johanna

RQ: Tack! :D

2008-06-18 @ 17:01:20
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0