Imorgon gäller det!

Ja, som rubriken lyder så gäller det imorgon. Jag ska sminka Sandra, som är en av mina allra bästa vänner, inför hennes bal. Nervös är jag väl inte, har redan provsminkat henne en gång och hon vart så fin så! Men man vet ju aldrig, tänk om jag råkar kleta eyeliner över hela hennes kind, eller värst av allt, tänk om hon inte blir nöjd? Nåja, jag tror nog att jag grejar det imorgon! Jag kör väldigt naturligt med kalla färger som passar bra med hennes svala hudton. Om den läckra donnan vill ställa upp på kort så får ni se resultatet imorgon!



Kommentarer
Postat av: Chaosophia

Hoppas hon går med på att leka modell i din blogg!



Tycker det låter både spännande och läskigt att sminka någon annan, men jag tror nog du sitter och målar upp mardrömsscenarion heeeelt i onödan. Hoppas det går bra!

2008-12-18 @ 23:01:02
URL: http://chaosophia.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh vad roligt! :) Hoppas att man får se nån bild på sminkningen :)

2008-12-19 @ 08:29:54
Postat av: simone

hej, har en fråga bara. har du beställt från elf ? vet du isf hur lång leveranstiden är? Beställde därifrån för ett tag sen men har fortfarande inte fått nåt. svara gärna i min blogg då jag bara googlede mig till denna blogg. :) kram simone

2010-12-20 @ 23:19:27
URL: http://www.simoneasberg.devote.se

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0