Fynda BarryM!



Asos är en brittisk webshop som har allt man vill ha. Snygga kläder, urtjusiga accessoarer och har även ett bra utbud på skönhetsprodukter. De säljer till exempel Paul & Joe och Benefit som har bland de snyggaste förpackningarna enligt mig. Deras (Asos) rea har iallfall kommit igång och det finns mycket fint att fynda! Till exmepel ett kit från BarryM, med tre stycken skuggor och en pensel för ynka 80 kronor. Kan jämföras med 69 kronor styck som skuggarna kostar hos Satine, men hos Asos får du alltså tre stycken för nästan samma pris. Det finns två kit att välja på, och dessa är:

- Green (Länk): Innehåller skuggorna Emerald Jewel, Deep Jade och Blue Ice. En pensel medföljer.
- Purple(Länk): Innehåller skuggorna Sky Blue, Pale Violet och Marine. En pensel medföljer.

Lite information till er som vill handla från Asos: Man kan betala i svenska kronor om man så vill, det är bara att byta valuta på sidan så visas alla priser i kronor. Vilka betalningsalternativ finns det? Det ser du nedan! Men är det säkert då? Det säger dem att det ska vara, men jag är sådan som alltid är lite skeptisk till att överföra pengar över internet. Därför använder jag mig utav E-kort som fungerar på det sättet att man gör ett tillfälligt "kort" med ett tillfälligt kontonummer med valfri summa (oftast beloppet som man ska betala) som varar så länge som man vill och som sedan försvinner när tiden gått ut. På det viset så kan aldrig ett företag lura er på pengar.



Ett annat tips är att om ni handlar inom EU, som ni gör om ni handlar från Asos, så kan ni aldrig råka ut för tull. Den chansen är dock ganska stor om ni handlar från USA.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hittar massor jag vill ha men vågar inte beställa där.. eller alls från USA.. jag fattar inte hur det funkar liksom :/ Jag är väl trög--haha

2008-12-28 @ 14:02:29
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Johanna

Malin: Vet precis hur du känner, man vet ju aldrig riktigt. Men har man ett Visa så är det säkrare än säkrast, då det är ju bra! :)

2008-12-28 @ 14:33:52
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Shit, vilket toppentips! Men lite irriterande att jag vill ha två skuggor i den ena trion och en i den andra...

2008-12-28 @ 19:25:37
URL: http://yta.bigmouth.se
Postat av: Johanna

Mimmi: Attans då! Men jag tror nog att jag själv ska beställa det gröna :)

2008-12-28 @ 20:47:35
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0