Tummen ner för Clarins Brush-on Bronzer!

Jag är ingen som är i direkt behov av en bronzer, men då Söderfin hade rea i början av juni så slog jag till på en från Clarins. Jag gjorde det av ren impuls då jag tyckte att förpackningen såg praktisk ut. Men vad tycker jag då? Nja, det är väl lite delade meningar. För det första så var det ingen praktisk förpackning då man knappt får fram något av innehållet. Jag har provat att vara extremt våldsam men det funkade inte heller. Och när man väl får fram något så är det mycket glitterkorn och jag vill inte se ut som en discokula i ansiktet. Lite positivt kan jag väl skriva och det är att innehållet doftar väldigt gott och borsten känns lyxig och är behaglig mot huden. Men det får ändå bli tummen ner!




Kommentarer
Postat av: SantaCarolina

Jag köpte den där med från Söderfin och jag blir helt orange-glittrig... uschans... Ligger helt orörd i sminklådan.

2008-08-29 @ 10:51:39
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Postat av: Johanna

SantaCarolina: Den var verkligen ingen hit!

2008-08-30 @ 11:08:48
URL: http://makeupjunkie.blogg.e

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0