Räddare i nöden

Alla har vi våra favoriter som vi dagligen använder och knappt kan vara utan. Här är mina nyfunna favoriter:
image8

Face Stockholm Volumizing Mascara var jag till en början skeptisk emot men när jag väl fick till tekniken så var jag helt såld. Har läst att vissa tycker att Face Stockholms mascaror är helt värdelösa, som även jag tyckte till en början, men jag har ändrat åsikt. Den här ger det resultat som jag vill att en mascara ska ge, fylliga fransar som ändå ser naturliga ut.

Nivea Volume Shine Ultra Glossy i färgen Toffee har en jättebra hållbarhet och läpparna känns återfuktade. Använder nästan det varenda dag så jag måste nog snart köpa ett nytt, kan inte leva utan det.

Bodyography Foundation Veil Primer fick jag hem i postlådan i fredags och har hunnit testa den nu. Gör huden sammetslen och gör så att sminket sitter bättre. Har varit en junkie av Mac's Prep + Prime men jag måste nog ge vika åt denna, för den klår den med hästlängder. 

Makeup Factory Push up gloss (Inte riktigt den på bilden, men hittade ingen annan) har den perfekta ljusrosa färgen (inte den på bilden) och läpparna blir även här härligt återfuktade. Finns att köpa hos Cubus (i vissa utvalda butiker)

Sexy mama från theBalm är pudret nr.1 (enligt mig) och slår Mac's Blot Powder som har liknande egenskaper. Så här skriver Inezza: " Sexys mamas unika formula med små, oljeabsorberande sfärer lämnar din hud mjuk och matt. Men vänta...det är mer! Sexy mama är osynligt, inte ens denmest närgångna beundrare ser några pudriga rester." Och detta stämmer faktiskt, man ser inte att man ens har puder och man blir verkligen len och matt. Så den håller vad den lovar

Bodyography Eye Primer kom också i fredags på posten och gör så att huden stramas åt under ögonen och trollar bort mina blåa ringar. Den är tunn, men det är bara bra. Då kan man bygga upp till den önskade täckningen.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0