EM

Nu har jag börjat få en liten samling av EM, och större ska den bli! Fick ett till paket för någon vecka sedan, och så här ser samlingen ut just nu:


Foundations
image13

Gillar verkligen original glo formulan, passar perfekt för mig!  Concealern har jag inte riktigt testat på allvar än, har bara kollat om det neutraliserade det röda bra, och det tycker jag!


Rouger
image14

Photo Album är lite för mörk för mig, men det är ändå en härlig färg, passar nog bra när man fått lite solbränna. Pink Ribbon är som gjord för mig, ska snarast köpa en stor burk. Light Pink använder jag mest som highlighter på kindbenen. Här är swatches på dem + ögonskuggan Wild flowers (bild nedan)


image18

Ögonskugga
image15

Ja, som ni ser så har jag inte så många ögonskuggor från EM men det är för att jag sällan använder det. När man är till skolan är det bara mascara som gäller. Men jag ville ändå ha en brun matt skugga för en snygg sotning (svart är inte min grej) så då fick denna följa med.


image16

En liten mini-kabuki fick också följa med och en större burk som jag blandar mina foundations i för att få den ultimata färgen, just nu så är det en blandning av sunkissed fair och beige neutral som är den ultimata kombinationen.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0