Åh nej

Hade tänkt att slänga in lite FOTD och EOTD den här veckan men tyvärr blev det inte så. Anledningen är den att någon av de nyinköpta sakerna har gett mig eksem och utslag, ser förskräcklig ut i ansiktet. Det är som stora sårskorpor i hela ansiktet som kliar och vissa har spruckit så det har börjat blöda. Jag har haft så här några gånger  förut men då har jag klurat ut vilka produkt det var. En gång var det en ansiktskräm från Weleda, en gång makeuprengörning från L'Oréal med flera. Men den här gången har jag ingen aning. Nu kör jag med kortison i hela ansiktet och får helt enkelt vara utan smink i någon vecka så att huden kan återhämta sig. Men det är så trist när sånt här händer.

image11


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0